web
web

شما با روايت داستان هاي متفاوت و محبوب و يا پخش كردن قصه هاي صوتي مانند قصه صوتي شنل قرمزي درواقع چندين هدف را به صورت همزمان براي كودك خود دنبال مي كنيد. روايت داستان و قصه براي كودكان فوايد بسيار زيادي بر روي عواطف كودك شما دارند. در دنيايي كه كودكان در حصار ناامني قرار گرفته اند و بشدت تحت مراقبت والدين هستند و به قولي نمي توانند كودكي كنند ، بهتر است شرايطي را فراهم كنيد تا در خانه و با كمترين و كم هزينه ترين وسايل اسباب سرگرمي آن ها را فراهم كنيد . يكي از راحت ترين كاردستي هايي كه كودك شما مي تواند بسازد ، كاردستي پرنده است.

كاردستي پرنده تنها با يك كاغذ ساخته مي شود و از فنون اريگامي در آن استفاده شده است . فرزند شما تنها با چند بار تا كردن كاغذ مي تواند كاردستي پرنده خود را بسازد. حتي مي تواند با اين كاردستي  پرنده در خانه اتاق خود را تزئين كرده و با اين كار اعتماد به نفس او نيز افزايش ميابد و اين كار موجب حس استقلال در او مي شود.

كودكان علاقه زيادي به حيوانات دارند و به راحتي در اين دوران مي توانند با حيوانات دوست شوند . اما بعضي از حيوانات دور از دسترس مي باشند و نمي توان آن ها را به خانه اورد يا با خود به پارك برد . ولي مي توان نقاشي يا كاردستي اين حيوانات را كشيد . مثلا كاردستي گاو كه به احتي در اين كليپ ساخته شده و حتي كودك بدون كمك والدين هم مي تواند آن را بسازد . كاردستي گاو به ساده ترين شكل ممكن قابل ساختن توسط كودكان است و هيچ گونه خطري ندارد . تنها چن برش لازم دارد كه ميتوانيد قبل از ساخت كاردستي گاو خودتان آن را انجام دهيد .

 

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۹:۰۷ ] [ nouri ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی