web
web

 

دزدگير گپ G12 با كيفيت قطعات بالا و كارايي متفاوت توانسته تا مزيت هاي كلي زير را در خود جا بياندازد:

  • قابل كنترل كامل از طريق اپليكيشن گوشي هاي اندرويدي و ios
  • قيمتي مناسب و سطح امنيت بالا
  • گارانتي 12 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله

ردياب خودروآهن ربايي

امكانات بهترين ردياب خودروآهن ربايي بازار را تنها مي توان با ردياب پيشرفته و دزدگير ماهواره اي خودرو مقايسه كرد. به عبارت بهتر IR180 تا دندان مجهز به انواع و اقسام تجهيزات است. جي پي اس آي آر 180 نيازي به سيم كشي و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنرباي مگنتي قوي به نقطه مورد نظر متصل مي شود . حجم اين دستگاه بسيار كوچك است و مانند ردياب جاسوسي پس از نصب كسي از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا كه فاقد هرگونه چراغ و صدا است.

دوربين بولت بي سيم

دوربين مداربسته بولت بيسيم بدون نياز به سيم كشي و دستگاه ضبط تصوير اين امكان را به شما ميدهد كه به راحتي آن را نصب نماييد و با قرار دادن مموري كارت در دوربين تصاوير را ذخيره كنيد و با استفاده از اينترنت تصاوير را از هر كجاي دنيا كه هستيد مشاهده كنيد دوربين را در تمامي محور ها بچرخانيد و تنظيم كنيد.  دوربين بولت بيسيم داراي بدنه اي پلاستيكي سخت است ودر برابر ضربه مقاوم است لنز اين دوربين 2مگاپيكسل است و تصاور را به شما به صورت عريض ارسال مي شود واز كيفيت تصوير خوبي برخوردار است همانطور كه در فيلم محصول مشاهده ميكنيد .داراي نرم افزار اختصاصي براي تمامي سيستم عامل ها از جمله اندرويد و IOS و مك و ويندوز جهت نصب بر روي موبايل و تبلت اندرويد و ايفون وآي پد. ويژگي ديگر اين دوربين نصب راحت و اسان ان ميباشد كه نياز به متخصص ندارد و شما ميتوانيد از طريق دفترچه راهنماي ان استفاده نماييد.

 


 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۱:۲۲ ] [ nouri ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی