web
web

آن درك اصلي و اوليه از اجتماع، اعمال و رفتار مناسب و بطور كلي، زندگي را نشان مي دهد. اين دلايل، ديگر هيچ گونه احتمالي را براي شك و ترديد در خواندن يا نخواندن داستان كودكانه براي فرزندان خردسال هنگام خواب در شب، باقي نمي گذارد. مهم نيست كه شما چقدر خسته هستيد، چند دقيقه اي را براي خواندن حداقل يك داستان كوچك براي كودك خود پيدا كنيد. من به شما قول مي دهم كه آنها در آينده، از شما تشكر و قدرداني خواهند نمود. 

داستان كودكانه خرگوش كوچولو كه در مهد كودك تبريز نيز آن را براي كودكان تعريف مي كنند ، ساده، روان و بسيار پر هيجان است كه با تصاويري دقيق و واقع گرايانه همراه شده است. تصاويري ظريف كه با آبرنگ كار شده اند و در آن حيوانات، گياهان و فضاي مزرعه به درستي و با جزئيات بسيار به نمايش در آمده اند. قطع كتاب كوچك است و به همين دليل استفاده و در دست گرفتن آن براي كودكان آسان تر است.

متن كتاب از كنجكاوي ها و نافرماني هاي كودكاني سخن مي گويد كه خود ميل دارند تا همه چيز را تجربه كنند و در اين راه تمامي خطرات را به جان مي خرند، هرچند كه پايان كار چندان هم خوش آيند نباشد. داستان حاوي پيامي اخلاقي است مبني بر گوش دادن به حرف بزرگترها اما اين پيام را هنرمندانه و نامحسوس بيان مي كند.

گره‌هاي اين داستان بهانه‌اي براي تشويق كودكان به گفت و گو و به بوته آزمايش گذاشتن قضاوت اخلاقي آنان فراهم مي آورد. سؤالاتي نظير: تا چه ميزان بايد به حرف بزرگترها گوش داد؟ تا چه حد مي‌توان از نصايح ديگران پيروي كرد؟ در چه زماني حق داريم به حرف ديگران گوش ندهيم؟ آيا شما تا به حال كسي را از انجام كاري منع كرده‌ايد؟ چرا؟ اگر آن‌ها به توصيه شما توجه نكنند عصباني مي‌شويد؟ چرا؟ چرا ديگران مارا از انجام برخي كارها منع مي‌كنند؟ چه كسي حق دارد كه به ما امر و نهي كند؟ و بسياري سؤالات ديگر كه بنا به سن و قدرت درك و استدلال كودك مي توان طرح كرد.

داستان خرگوش كوچولو (پيتر ربيت) يكي از محبوب‌ترين كتاب‌هاي تصويري كودكان است. اين كتاب كه نويسنده و تصويرگر آن خانم بئاتريكس پاتر است براي اولين بار با همين قطع كوچك در سال ۱۹۰۲ به چاپ رسيده است. و تا كنون بارها و بارها تجديد چاپ شده و برنامه ها تلويزيوني، نمايش‌ها و باله‌هاي بسياري نيز بر مبناي آن ساخته شده است.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۷:۲۷ ] [ nouri ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی