web
web

ردياب خودرو آهن‌ربايي

اين نوع از ردياب‌ها داراي باتري در درون خود هستند و شما مي‌توانيد آن را به آساني و به صورت مخفي به قسمتي از بدنه ماشين چسبانده و در صورت نياز آن را جدا نماييد. باتري اين نوع جي پي اس خودرو قابليت شارژ شدن داشته و مي‌توان آن را در چندين محل مانند زير داشبورد، سپر جلو و عقب خودرو، زير صندلي و... نصب كرد.

ردياب خودرو سيمي

ردياب‌هاي سيمي همان طور كه از نامشان مشخص است براي نصب نياز به جايي دارند كه بتوان سيم كشي مورد نياز را به راحتي انجام داد. برق اين دستگاه بر خلاف ردياب آهنربايي از برق ماشين گرفته مي‌شود و مي‌توان آن را در قسمت جلو و عقب ماشين، زير داشبورد و يا محل چراغ ترمز و يا هر قسمتي كه بتوان برق آن را تامين كرد، نصب نمود. بهتر است اگر خودتان نسبت به برق خودرو سر رشته‌اي نداريد از متخصصين و نصابان حرفه‌اي شركتي كه ردياب خودرو را از آن‌ها خريداري كرده‌ايد، بخواهيد تا آن را برايتان نصب نمايند. اما پيش از آن براي سهولت در نصب ردياب حتما جايي كه مدنظرتان است را انتخاب كنيد.

ويژگيﻫﺎى كليدي دوربين هاي تشخيص پلاك داهوا

دﻗﺖ ﺑﺎﻻى ﭘﻼك ﺧﻮاﻧﻰ، دﻗﺖ  و ﺗﺸﺨﯿﺺ ﭘﻼك با دقت بيش از 98 درﺻﺪ و دﻗﺖ شناسايي كاراكترهاي ﭘﻼك ﺧﻮدرو با دقت ﺑﯿﺸﺘﺮ از 95 درﺻﺪ ، دوربين ﭘﻼك ﺧﻮان ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از آناليزهاي ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ تصوير تعبيه ﺷﺪه در ﺧﻮد در ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎى كمتر از 40 كيلومتر ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ وﺟﻮد ﭘﻼك را در ﺗﺼﻮﯾﺮ تشخيص دﻫﺪ و ﺳﭙﺲ كاراكترهاي ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ. اين مكانيزم ﺑﺮاى ﻫﺮ دو ﻧﻮع حركت ﺧﻮدرو ﺷﺎﻣﻞ دور ﺷﻮﻧﺪه و ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه ﺑﻪ دوربين ﺻﺪق مي كند. در ﻫﺮ دو ﻧﻮع ﺣﺮﮐﺖ ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه و دور ﺷﻮﻧﺪه ، عكس اﺻﻠﻰ، عكس بريده ﺷﺪه ﭘﻼك ﺧﻮدرو و ويديوي ﻣﺘﻨﺎﻇﺮ ﺑﺎ آن ذخيره ﻣﻰ ﺷﻮد.

ﺑﺪون نياز ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﻧﮕﻬﺒﺎن در درب ورودى ﺑﺮاى ﮐﻨﺘﺮل راﻫﺒﻨﺪ.  ﯾﮏ سيستم ﭘﻼك ﺧﻮان ﺑﻪ راﺣﺘﻰ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ كه خودرويي ﮐﻪ در ﺣﺎل ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﺪن اﺳﺖ در ليست سفيد ﻗﺮار دارد و يا خير و در ﺻﻮرت ﺗﻄﺎﺑﻖ ﭘﻼك اتومبيل ﺑﺎ ليست سفيد راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز كند. در ﻣﻮارد ﺧﺎص ﻣﺎﻧﻨﺪ ورود بازديد كننده ﭘﻼك ﺧﻮدروى ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﺒﻼ در سيستم ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ ويا اينكه دوربين ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ، اينتركام كنار درب امكان ﺑﺮﻗﺮاى ﺗﻤﺎس ﺑﺎ مركز كنترل را ﻓﺮاﻫﻢ مي كند. در اﺗﺎق كنترل، اﭘﺮاﺗﻮرﻫﺎ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از راه دور در ﺻﻮرت نياز راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز ﮐﻨﻨﺪ. براي خريد هر يك از سيستم هاي امنيتي به دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۹:۳۲ ] [ nouri ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی