web
web

راهكار جديد فول كالر Full Color داهوا

تكنولوژي فول كالر يكي از جديدترين راهكارهاي ارائه شده توسط داهواست. دوربين هاي فول كالر داراي LED هاي قوي مي باشند كه همزمان از تكنولوژي استارلايت نيز بهره ميگرند. تركيب اين دو در شب باعث مي شود بتوان تصويري كاملا رنگي را در تاريكي شب توسط اين دوربين ها ضبط كرد. اگر چه ساير دوربين هاي مداربسته داهوا كه داراي LED نيستند اما تكنولوژي استارلايت را دارا مي باشند نيز قادرند تصاوير رنگي را در تاريكي شب نمايش دهند اما همين LED هاي تعبيه شده در دوربين مدار بسته داهوا Full Color سبب مي شود تا كمبود نور تا حد زيادي جبران شود.

دوربين شيائومي

يكي از دوربين‌هايي كه در فهرست بهترين دوربين هاي مدار بسته شيائومي قرار مي‌گيرد، دوربين مداربسته تحت شبكه مدل MJSXJ05CM Global است. اين دوربين در ميان يكي از جديدترين دوربين‌هاي تحت شبكه‌ شركت دوربين شيائومي قرار مي‌گيرد. اگر به دنبال يك دوربين مداربسته خوب براي محل‌هاي سرپوشيده هستيد بايد بدانيد كه اين گزينه‌ بسيار مناسبي براي شما به حساب مي‌آيد. همچنين بايد توجه داشت كه اين دوربين نبايد در معرض آب قرار بگيرد. نكته جالب اين است كه مي‌توان با دانلود و نصب اپليكيشن مخصوص شيائومي بر روي دستگاه‌هاي اندرويد و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتي به اين دوربين مدار بسته متصل كرد. اين دستگاه داراي اندازه‌ نسبتا كوچكي است و به همين جهت مي‌توان تقريبا آن را در هر محلي نصب كرد.

همچنين اين محصول در زمان ارسال به همراه چندين قطعه ارائه خواهد شد و به همين جهت مي‌توان آن را با استفاده از اين قطعات مخصوص هم به صورت ديواري و هم به صورت سقفي نصب كرد. يكي ديگر از ويژگي‌هاي جالب اين دوربين مدار بسته اين است كه در شب نيز قابليت ديد دارد. اين دوربين داراي ويژگي اينفرارد است و در نتيجه مي‌تواند در فضاي كم ‌نور تا فاصله ۹ متري خود را پوشش دهد.

شايان ذكر است كه اين محصول مجهز به ميكروفون و اسپيكر داخلي نيز مي‌باشد. اين دستگاه داراي شيار حافظه است و مي‌توان در آن از كارت‌هاي حافظه MicroSD استفاده كرد و ظرفيت قابل پشتيباني آن برابر با ۶۴ گيگابايت است. شيار حافظه‌ اين دوربين مدار بسته در قسمت پاييني لنز آن قرار گرفته است و براي دسترسي به اين بخش بايد قسمت حاوي لنز را به سمت بالا بكشيد. اين دوربين داراي ديد ۱۱۵ درجه به بالا و پايين است و چرخش ۳۶۰ درجه نيز دارد. همچنين تصاوير اين دستگاه داراي كيفيت FULL HD است.

شما مي توانيد بهترين دوربين مدار بسته را از وبسايت دوربين مداربسته خريداري كنيد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۹:۰۷ ] [ nouri ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی