web
web

اسم پسربا كلاس  / اسم دخترونه محلي / voolak.com

 

سايت وولك با آدرس اينترنتي https://www.voolak.com/  را مي توان سايتي با تجربه چندين ساله در عرصه كودك و نوجوان دانست. فعاليت سايت وولك در زمينه كودك و نوجوان و پوشش بسياري از مشكلات و مسائلي كه اكثر خانواده ها با آن مواجه مي شوند ، باعث شده است كه سايت وولك در زمره بهترين سايت هاي كودك و نوجوان ايراني قرار بگيرد. سايت وولك با آدرس اينترنتي voolak.com ، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشكي در رابطه با مسائل و اختلالات رايج و مزمن كودكان و نوجوانان كه براي كمك به والدين در سايت قرار گرفته شده اند، داراي مطالبي مخصوص به كودكان و نوجوانان در تمامي رده هاي سني نيز مي باشد. از جمله مطالبي كه كودكان مي توانند با استفاده و عمل كردن براساس آنها بر مهارت هاي خود بيافزايند، مشاهده آموزش هايي همانند آموزش نقاشي و يا انواع صنايع دستي است كه در سايت وولك قرار داده شده است. علاوه بر همه اين آموزش هاي مفيد و موثري كه به صورت رايگان در اختيار كودكان قرار مي گيرد، سايت وولك براي تفريح و سرگرمي كودكان نيز قسمت هايي نظير قصه شب در نظر گرفته است. قصه شب كودكان در سايت وولك به صورت تصويري و متني قرار داده مي شود كه پدران و مادران مي توانند با توجه به شرايط از هر كدام كه مايل هستند استفاده كنند.

هر پدر و مادري در دوره اي از زندگي كودكي و جواني خود براي كودكان آينده اي كه خواهند داشت اسامي مختلفي را انتخاب مي كنند. اكثر اين اسامي ممكن است از ميان اسامي رايج آن دوره كه معمولا يك اسم پسرباكلاس و يا يك اسم دخترونه محلي است انتخاب شده باشند. اما پس از ازدواج ، هر دو طرف بايد سليقه هاي يكدگير را نيز در نظر بگيرند. به همين دليل تمامي اون اسامي كه در گذشته انتخاب كرده اند ، هم اكنون ديگر به كار آنها نخواهد آمد. انتخاب اسم دخترونه محلي و يا انتخاب يك اسم پسرباكلاس براي كودكي كه هنوز پا به دنيا نگذاشته است، يكي از مهيج ترين و در عين حال دشوار ترين وظايفي است كه بر عهده پدر و مادر كودك قرار مي گيرد. مسلما پدر و مادري دوست دارد يك اسم پسرباكلاس كه در عين داشتن اصالت و معناي زيبا از آوايي دلنشين نيز برخوردار باشد براي كودك خود انتخاب كنند. اما گستردگي و تنوع بالايي كه اسامي ايراني دارند ، كار انتخاب و تصميم گيري را بر هر پدر و مادري دشوار كرده است.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۵:۰۹ ] [ nouri ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی