web
web

 

 

 

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي كودكانه ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .

 

دومورد از فوايد عالي نقاشي از نگاه سايت وولك به عوان يك فعال در زمينه رشد و پرورش كودكان:

افزايش اعتماد به نفس با توانايي كشيدن نقاشي كودكانه جديد

كودك با كشيدن نقاشي جديد آسان مي تواند به نوعي خود را به شما ثابت كند و تخيلاتي كه در نقاشي جديد قشنگ خود به نمايش گذاشته را به شما نشان دهد . كشيدن نقاشي هاي كودكانه زيبا براي كودكان به آن ها حس اعتماد به نفس مي دهد و ايجاد انگيزه مي كند و تاييد شما باعث مي شود اين انگيزه و اعتماد به نفس در او افزايش يابد .

آموزش نقاشي كودكانه و آمادگي كودك براي ورود به اجتماعي ديگر

نقاشي آسان كودكانه زيبا و ساده پايه اوليه تفكر منطقي است و به كودك در درك مفاهيم دشوار تر كمك مي كند . مثلا براي ورود به مدرسه كودك براي خواندن و نوشتن با نقاشي هايي كه در خانه و قبل از مدرسه كشيده است ، تمرين كرده و به همين خاطر مي تواند زود تر نوشتن را بياموزد؛ چراكه دستان او براي انجام انعطاف هاي مختلف، آماده تر است. در واقع كشيدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده به او در ورود به محيطي بزرگ تر مثل مدرسه كمك خواهد كرد . بدين ترتيب نقاشي هاي كودكانه و تاثيرات آن ها تا بزرگسالي همراه فرزندان شما خواهند بود.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۹:۰۶ ] [ nouri ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی